[ UA ] RU
0
Обране
Ваш кошик порожній :(
Кошик

Десятки власних автомобільних брендів планують експансію на ринок електрокарів. На думку Yamaha, існують альтернативні технології, що дозволяють не тільки отримувати нульові виброси, але і збільшувати КПД двигуна. Зовсім недавно японська компанія показала концепцію мотоцикла, яка призводить до дії за счіт рідкого приводу.

Ще в 2016 році Yamaha стала спонсором наукового проекту, який із часом переросло у концепцію мотоцикла з рідким приводом. Відповідно до отриманої інформації, японський виробник має намір випустити перший робочий прототип. Також Yamaha показала концептуальну модель байки, розповіла про принципи роботи нової технології.

Головна ідея включається в заміну громоздкого ціпного приводу тонкими трубками з водой. Предполагается, що рідина за допомогою крильчатки зможе повернути ведуче колесо. Вода приводить в рух електронасосом і циркулює за замкнутою системою. При бажанні можна використовувати любу відповідну фізичну та хімічну характеристику рідини.

Раніше австралійська компанія Azaris вже показала схожу технологію з КПД 98%, але з-за різних проблем не змогла вийти на комерційний ринок. Тогда утвердилося, що рідкий привід володіє крутим моментом з магновенною реакцією та був сумісний з різними видами моторів. Можливо, Yamaha вирішила основні проблеми технологій, що дозволить створити діючий прототип байки з рідким приводом.

Источник: techcult.ruДесятки імен автомобільних брендів планують експансію на ринок електрокарів. На думку Yamaha, існують альтернативні технології, що дозволяють не тільки отримувати нульові виброси, але і збільшувати КПД двигуна. Зовсім недавно японська компанія показала концепцію мотоцикла, яка призводить до дії за счіт рідкого приводу.

Ще в 2016 році Yamaha стала спонсором наукового проекту, який із часом переросло у концепцію мотоцикла з рідким приводом. Відповідно до отриманої інформації, японський виробник має намір випустити перший робочий прототип. Також Yamaha показала концептуальну модель байки, розповіла про принципи роботи нової технології.

Головна ідея включається в заміну громоздкого ціпного приводу тонкими трубками з водой. Предполагается, що рідина за допомогою крильчатки зможе повернути ведуче колесо. Вода приводить в рух електронасосом і циркулює за замкнутою системою. При бажанні можна використовувати любу відповідну фізичну та хімічну характеристику рідини.

Раніше австралійська компанія Azaris вже показала схожу технологію з КПД 98%, але з-за різних проблем не змогла вийти на комерційний ринок. Тогда утвердилося, що рідкий привід володіє крутим моментом з магновенною реакцією та був сумісний з різними видами моторів. Можливо, Yamaha вирішила основні проблеми технологій, що дозволить створити діючий прототип байки з рідким приводом.

Источник: techcult.ru